Prima impresie a unui potential client al companiei dvs. este stabilit atunci când vizitează site-ul dumneavoastră. Mulți proprietari de afaceri mici stiu acest lucru, și de aceea este important să fiți la curent cu tendințele de web. In zilele noastre, web design-ul responsiv a devenit un trend popular pentru companii. Acesta este un stil de design care se concentrează nu numai în cadrul unui recurs vizual, ci pe experiența utilizatorului, de asemenea. Așa că, dacă doriți să transformati un site simplu într-unul mai mare, aici sunt alte câteva tendințe pe care ar trebui să le urmariti:
- Rularea in pagina (Scrolling)
Scrolling, o metodă convenabilă pentru traversarea unui site web. În loc de navigarea prin meniuri confuze și drop-down tabs (file ce coboara cand treceti cursorul peste ele), rularea intr-o singură pagină are un aspect mai curat și este de obicei mai intuitiv pentru utilizator. Acest stil de web design este cu siguranță mult mai important astăzi, acum că oamenii au devenit mai obișnuiți cu navigarea pe web mobil. De asemenea, va trebui să decideti cât de departe vor trebui să ruleze vizitatorii pe pagina pentru a ajunge să cunoască compania dumneavoastră.
În timp ce o pagină de rulare lungă vă oferă mai mult spațiu alb și de conținut pentru a lucra, o pagină de defilare scurtă poate transmite rapid mesajul companiei dvs și încurajează la actiune. Data viitoare când rearanjati site-ul companiei, luati în considerare elementul de rulare
corespunzător pentru pagina.
- Designul plat (Flat Design)
Pentru a realiza o experiență optimă de vizionare pentru utilizatori, multe companii a adoptat un design plat pentru site-urile lor. Stilul de design plat inlocuieste elementele pe care le dă iluzia de adâncime, cum ar fi umbre și texturi, cu tipografie și culori minimaliste. De exemplu, Google a adoptat acest stil pentru a obține un conținut pentru privitori mai eficient. Compania a adaugat culori de design plat și a folosit un font sans-serif. Acest lucru a permis logo-ului sa se încarce mai repede și l-a făcut sa fie mai ușor de citit, de asemenea.
- Animaţiile
Intreprinderile one-way au introdus animatii personalizate pentru paginile lor. Acum, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să supraîncărcați site-ul dvs. cu efecte ostentative care să dureze o vesnicie pentru a se încărca. În cazul în care doriți să utilizați animații de pe site-ul dvs., faceti-o subtil. De exemplu, animațiea de încărcare a celor de la Slack contine logo-ul lor. In plus, animatiile pot fi folosite pentru a crește interacțiunea cu utilizatorul și implicarea. Animațiile Hover permit utilizatorilor să ruleze peste conținutul dvs. și sa obțina un răspuns imediat, fără a fi nevoie să se deplaseze între pagini. Slideshow-urile de pe pagina de pornire pot prezenta, de asemenea, informatii succinte despre compania dumneavoastra fără a obosi vizitatorii. Atunci când decideti să adaugati o animație la pagina, trebuie sa va dati seama ce efect specific poate spori experiența utilizatorului în timp ce simbolizează afacerea.
- Full-screen forms (formulare pe o singura pagina)
Mai multe site-uri și aplicații utilizează formulare full-screen pentru a crește interacțiunea cu utilizatorul. Mai degrabă decât să fie redirecționat către o altă pagină atunci când vizitatorii dvs. decid să se înregistreze sau autentifica la un site web, sunteți intampinati de un formular full-screen, fără a părăsi pagina de start. Acest lucru este, de asemenea, util mai ales pentru utilizatorii mobili, deoarece pentru acestia va fi mai puțin probabil să selecteze gresit secțiuni ale formularului.
- Fotografii personalizate
Data viitoare când doriți să utilizați fotografii pentru a evidenția compania dvs., uitați despre utilizarea fotografiilor obisnuite. Întreprinderile care prezintă propria lor fotografie pe homepage (pagina de primire) arata mai personal și se desprind de competiție. În timp ce aceste tendințe sunt populare în acest moment, nu le adoptati orbeste pe toate, pentru că va ajunge sa arate foarte dezordonat. Cel mai bun mod de a aborda aceste tendințe ale web design-ului este sa va asigururati că designul se potrivește publicul țintă. Utilizați tendințele care sunt cele mai bune pentru compania dumneavoastra.
În cazul în care doriți să aflați mai multe despre tendințele actuale de web design, nu ezitati sa ne contactati.