Power Support
HelpDesk IT
Protejeaza-ti aplicatiile de business de atacuri cibernetice cu solutii si politici de securitate profesionale.
Helpdesk proactiv pentru ecosistemul si proiectele tale de zi cu zi
Orice companie are nevoie de nivelul potrivit de helpdesk care sa gestioneze si sa maximizeze inteligent resursele IT. Oferim o solutie IT preventiva, anticipativa si proactiva.
Suport Remote
Presupune conectarea de la distanta intr-un mod securizat la unitatile de lucru, la retea, servere sau alte echipamente IT, in scopul remedierii problemelor semnalate.
Suport Onsite
Serviciu presupune deplasarea tehnicienilor la sediul dvs. in scopul rezolvarii unei probleme IT ce nu se poate rezolva remote.
Monitorizare 24/7
Aplicatiile noastre de monitorizare avansata verifica toate dispozitivele dvs. 24 de ore pe zi, ne alerteaza automat de problemele aparute si pentru a rezolva inainte de a va intrerupe activitatea.
Sitem de Ticketing
Integrarea sistemului nostru de ticketing cu aplicatiile de administrare a infrastructurii IT, ne permite să identificăm rapid problemele IT si sa venim cu soluții rapide.
Single Point of Contact
Echipa de helpdesk va prelua discutiile cu furnizorii de servicii IT&C pentru a gestiona toate cererile sau întrebările venite.
Network Operations Center (NOC)
Oferim serviciu monitorizare a infrastructurii 24/7 si suport tehnic L2 si L3 pentru a rezolva si preveni problemele cu infrastructura IT critica intr-un mod rapid si eficient.
Administrare Retea
Corectam problemele constatate si oferim recomandari pentru imbunatatirea performatelor si eficientizarea retelei.
Consultanta
Va ajutam sa intelegeti care optiuni functioneaza cel mai bine pentru mediul dvs. si sa personalizati o solutie de retea care sa sustina cresterea afacerii.
Doresti sa afli mai multe despre noi? Hai sa ne cunoastem!

Power Support
Componentele de Helpdesk IT?
Echipa noastra de helpdesk are expertiza necesara sa rezolve problemele si sa asigure stabilitatea infrastructurii IT sau a componentelor acestora:
- Data Center On-Premises
- Desktop-uri, laptopuri, dispozitive mobile, sisteme de operare Windows, MAC și Linux.
- Servicii Cloud (IaaS, PaaS, SaaS).
- Infrastructuri IT de development(CI/CD, mediu de dezvoltare și testare).
- Rețea și securitate cibernetică (SIEM, IAM, firewall-uri etc.).
- Mangementul datelor: baze de date, backup de date, etc.
- Software-uri de client: aplicații, site-uri web, portaluri web.