Power Support
HelpDesk IT
Un helpdesk eficient si prietenos ce va sprijina utilizatorii si mentine activitatea companiei tale
Helpdesk proactiv pentru ecosistemul si proiectele tale de zi cu zi
Orice companie are nevoie de nivelul potrivit de helpdesk care sa gestioneze si sa maximizeze inteligent resursele IT. Oferim o solutie IT preventiva, anticipativa si proactiva.
Suport Remote
Presupune conectarea de la distanta intr-un mod securizat la unitatile de lucru, la retea, servere sau alte echipamente IT, in scopul remedierii problemelor semnalate.
Suport Onsite
Serviciu presupune deplasarea tehnicienilor la sediul dvs. in scopul rezolvarii unei probleme IT ce nu se poate rezolva remote.
Monitorizare 24/7
Solutiile noastre de monitorizare avansata efectueaza verificari neintrerupte asupra echipamentelor din retea non-stop. Sunt programate sa detecteze automat orice inconveniente ce pot aparea si sa le solutioneze inainte ca acestea sa afecteze fluxul activitatii dvs.
Sitem de Ticketing
Integrarea sistemului nostru de ticketing cu aplicatiile de administrare a infrastructurii IT, ne permite să identificăm rapid problemele IT si sa venim cu soluții rapide.
Single Point of Contact
Echipa de helpdesk va prelua discutiile cu furnizorii de servicii IT&C pentru a gestiona toate cererile sau întrebările venite.
Network Operations Center (NOC)
Oferim serviciu monitorizare a infrastructurii 24/7 si suport tehnic L2 si L3 pentru a rezolva si preveni problemele cu infrastructura IT critica intr-un mod rapid si eficient.
Doresti sa afli mai multe despre noi? Hai sa ne cunoastem!
De ce sa alegeti serviciul nostru de Helpdesk IT ?
Iata cateva motive:
Suport Tehnic Prompt si Specializat
Echipa noastra de experti in IT este disponibila pentru a va oferi asistenta rapida si specializata in rezolvarea problemelor tehnice. Indiferent de natura dificultatilor intampinate, va punem la dispozitie cunostintele noastre pentru a va ajuta sa depasiti obstacolele.
Reducerea Timpului de Inactivitate
Cu ajutorul serviciului nostru de Helpdesk IT, aveti acces la asistenta remote rapida si solutionare eficienta a problemelor. Aceasta inseamna ca timpul de inactivitate a afacerii dvs. va fi minimizat, permitandu-va sa va concentrati pe operatiuni fara intreruperi.
Economii de Timp si Resurse
Echipa noastra de specialisti in IT va ajuta sa economisiti timp si resurse pretioase. Cu acces la expertiza tehnica de calitate, nu va mai fi nevoie sa alocati timp si eforturi semnificative in rezolvarea problemelor tehnice.
Asistenta Remote Avansata
Serviciul nostru de Helpdesk IT ofera asistenta remote de ultima generatie. Acest lucru inseamna ca putem interveni si rezolva problemele dvs. direct de la distanta, fara a necesita prezenta fizica in locatia dvs., ceea ce aduce o eficienta sporita in procesul de suport tehnic.
Securitatea Datelor
Ne luam angajamentul de a proteja datele si informatiile sensibile ale afacerii dvs. Prin monitorizarea constanta a sistemelor si implementarea masurilor de securitate avansate, va asiguram ca datele dvs. sunt in siguranta si protejate impotriva amenintarilor cibernetice.
Focus mai mare pe afacere
Beneficiind de suportul nostru de Helpdesk IT, veti putea sa va concentrati mai bine pe strategiile de afaceri si pe dezvoltarea operatiunilor. Lasand aspectele tehnice in mainile expertilor nostri, va puteti dedica timpul si resursele pentru a va atinge obiectivele de afaceri.
Power Support
Componentele de Helpdesk IT?
Echipa noastra de helpdesk are expertiza necesara sa rezolve problemele si sa asigure stabilitatea infrastructurii IT sau a componentelor acestora:
- Data Center On-Premises
- Desktop-uri, laptopuri, dispozitive mobile, sisteme de operare Windows, MAC și Linux.
- Servicii Cloud (IaaS, PaaS, SaaS).
- Infrastructuri IT de development(CI/CD, mediu de dezvoltare și testare).
- Rețea și securitate cibernetică (SIEM, IAM, firewall-uri etc.).
- Mangementul datelor: baze de date, backup de date, etc.
- Software-uri de client: aplicații, site-uri web, portaluri web.