Intreținerea și upgrade-ul de hardware pot consuma o mare parte din timpul si banii dvs. din afacere. Dar, cu Hardware ca si serviciu exista o soluție în care veți plăti un furnizor de servicii IT cu o taxă de abonament care sa aibă grijă de toate problemele legate de hardware, inclusiv upgrade-uri, de întreținere și de management, puteți fi sigur de funcționalitate hardware și performanță. Aici sunt 5 beneficii ale „Harware-ului ca si serviciu” ce va aduce afacerii dumneavoastra.

1. Salvați bani

Primul motiv este simplu: bani. Pentru IMM-uri, fluxul de numerar este o chestiune crucială. Prin trecerea la „Harware ca si serviciu” puteti spune la revedere la procesul plictisitor și costisitor de a fi nevoie să cumpere tot hardware-ul. Prin achitarea unei taxe lunare la o companie de Servicii IT, puteți transforma o investiție de capital mare într-o cheltuială mică, ușor de gestionat operațional prin care puteti pastra banii pentru alte probleme urgente.

2. Upgrade la zi

Având în vedere resursele financiare limitate, nu este ușor pentru IMM-uri pentru a tine pasul cu cele mai noi tehnologii. Într-o afacere extrem de competitiva, nu poți câștiga intrecerea cu un procesor vechi, în timp ce competitorii beneficiaza de cele mai noi tehnologii. Prin utilizarea „Harware-ului ca si serviciu”, compania de Servicii IT are responsabilitatea de a se asigura că tot hardware-ul este capabil sa faca fata sarcinilor în mod eficient, iar acestea se vor realiza prin upgrade-uri hardware si piese de schimb.

3. O buna mentenanta IT

Cumpărarea hardware-ului nou nu inseamna ca ai terminat treaba . La fel ca cele mai multe lucruri în viață, hardware-ul trebuie să fie îngrijit. Și, de cele mai multe ori, IMM-urile nu dispun de expertiza corespunzătoare, cunoștințele, sau chiar timp să-l mențină. „Harware ca si serviciu” rezolvă această problemă permitand firmei de servicii IT sa faca tot managementul IT pentru tine.

4. O mai bună gestionare pentru afacerea ta

Odată cu trecerea timpului, organizația se dezvoltă și se schimba, ceea ce înseamnă si nevoia de schimbare a echipamentului IT. Soluția „Hardware ca si serviciu” va permite sa gestionati echipamentele dvs. pe măsură ce nevoile dumneavoastră de afacere se schimba, astfel incat sa nu trebuie să va incurcati cu instrumente inutile pe care nu le mai folosiți.

5. Îmbunătățirea securității

Când vine vorba de securitate, software-ul nu este singurul lucru ce trebuie să fie actualizat – hardware-ul trebuie actualizat si el. „Hardware ca si serviciu” face ușor de actualizat la hardware-ul nou, care este esențial pentru a asigura o securitate adecvată. De exemplu, în cazul în care aveți nevoie de o soluție mai puternică de backup și recuperare, provider-ul IT vă va ajuta să obțineti echipamentul nou după cum este necesar.

Te gandesti sa treci la „Mentenanta IT ca si serviciu” , dar nu esti sigur de unde să începi? De ce să nu ne contactezi astăzi echipa Power Support ? Noi oferim o varietate de soluții IT adaptate pentru „Harware-ul ca si serviciu” potrivite nevoilor oricarei afaceri. Spuneți-ne cerințele dumneavoastră de IT și lasati-ne sa vedem ce putem face.

Comments are closed.