Soft ERP pentru afaceri
Soft ERP pentru afaceri integrează şi conectează procesele economice ale unei afaceri. Gestionează şi organizează resursele afacerii. Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci. Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei. Îți oferim un mediu informatic modern, sigur și securizat, pentru a putea să îți dezvolți afacerea așa cum îți dorești.
Pret: 700 Euro fara TVA
Analize rapide și corecte, un suport cheie in dezvoltarea afacerii
Îţi oferim o perspectivă de ansamblu asupra campaniilor în desfășurare, asupra noilor oportunități de afaceri, îţi facilităm luarea unei decizii privind pasul următor în cadrul afacerii și accelerăm procesul de vânzare si conversie a clienților potențiali întrunii reali.
Poţi analiza activitatea firmei tale prin intermediul rapoartelor si diagramelor de bord puse la dispoziție.

Reduce costurile și crește productivitatea angajaților
Nexus Unifică toate informațiile într-o bază de date complexă, cu o structură simplu de înțeles, accesibilă oricărui membru al echipei, asigurată de parole și un sistem complex de drepturi ale utilizatorilor.
Maximizează valoarea informațiilor deținute despre clienți și potențiali clienți, având o previziune clară despre vânzări, toate departamentele lucrând împreună pe același set de informații.
Stochează un istoric complet a informațiilor și documentelor asociate fiecărui client în parte: prezentări, oferte, corespondențe, comenzi, facturi, contracte, prețuri.

Comunicativ, atât intern cât și extern
Nexus CRM comunică automat atât cu salariații cât și cu partenerii prin intermediul email-ului, și nu numai:
- Trimite e-mail către salariații însărcinați cu noi task-uri;
- Înregistrează răspunsul de confirmare sau respingere a unui task din partea salariaților;
- Trimite e-mail către persoana ce a depus o solicitare, în momentul alocării acesteia;
- Sistem de mesagerie între utilizatorii aplicației.

Flexibil și adaptabil
Permite personalizarea interfeței (afișare, obligativitate completare câmpuri, copiere câmpuri de pe o inregistrare anterior adaugată) conform necesităților și drepturilor fiecărui angajat al societății;
Programul generează atât rapoarte standard, cât și adaptate nevoilor prin intermediul rapoartelor configurabile, accesibile dintr-o interfață unică.

Alerte inteligente și notificări
Nexus CRM permite setarea de alerte și notificări inteligente, prin email, SMS, sau la deschiderea unui modul, astfel încât acesta să fie anunțat dacă o activitate trenează.
