In medie , Google este folosit de 40 000 de oameni pe secunda. Atunci, nu e de mirare ca sunt oameni care au dedicat intreaga lor cariera intelegerii si stapanirii procesului acesta si pentru a lista cat mai in top anumite site-uri pentru profitul lor personal.Din nefericire nu toate afacerile au bani sau timpul pentru a utiliza unul dintre acesti experti in optimizarea motoarelor de cautare(SEO) trebuie sa se ocupe singuri de acest lucru. Daca afacerea ta are aceasta problema atunci noi avem solutia pentru tine.
Asadar ce ai putea face pentru o Indexare Google?
- Asigurate ca ai fost indexat de Google
Acesta este primul si cel mai simplu dintre pasi. Acceseaza Google.ro si cauta „site:” cu domeniul tau de website listat dupa coloana (exemplu „site:Popescu.ro”).Daca nu vezi nici un rezultat care corespunde cu pagina ta de internet , inseamna ca Google nici macar nu a adaugat pagina ta de internet la rezultatele motorului de cautare. Desi esti sfatuit acolo sa completezi un formular oferit de Google, exista o metoda mult mai rapida de a fi recunoscut de gigant.
Google scaneaza paginile de web in cautarea de updaturi cu privire la continutul acestora pentru a include in rezultatul motorului sau de cautare. Imediat ce un link extern va fi detectat pe unul dintre site-urile deja indexate , Google il va adauga la lista de noi site-uri ce urmeaza sa fie indexate si scanate. Daca vrei poti completa formularul oferit de Google dar vei astepta mult si bine. Daca poti sa adaugi un link pe o pagina de internet cu popularitate si in care oameni au incredere iti vei vedea propriul site listat in rezultate de cautare foarte repede.
- Mai multe linkuri
Ok site-ul tau apare in motorul de cautare Google pe a treia sau a patra pagina.Probabil singuri oameni care o sa caute prin rezultate atat de mult vor fi studenti disperati sa gaseasca citate obscure pentru a completa o bibliografie la 4 dimineata. In aceasta situatie norocul este de partea noastra pentru ca solutia este aceiasi ca in pasul 1.Cu cat mai multe linkuri ai pe alte pagini de internet , mai ales pagini des accesate cu atat mai sus vei fi listat in motorul de cautare.
Mai degraba decat sa iti pui linkurile pe paginile afacerilor care sunt afiliate cu propria ta afacere, ia in considerare administrarea unui blog sau a unui RSS. Generarea de continut promoveaza interesul si traficul pe site-ul tau, dar si deschide ocazia sa te incluzi in directorate de bloguri .
- Rafineaza continutul site-ului tau
Dupa ce ai petrecut ceva timp generand trafic pe site-ul tau din linkuri introduse pe alte pagini de web, a sosit timpul sa iti pui propriul site sub un microscop si sa pui la punct detalii.Pentru inceput asigurate ca Google are sitemap-ul .xml la dosar. Acest lucru va ajuta update-urile tale sa fie indexate mai repede si iti va inpinge pagina de web in topul motorului de cautare. Acceseaza Google Webmaster Tools si adauga sitemapul pagini tale.
Odata ce site-ul a fost indexat, fi foarte atent sa nu schimbi vreunul dintre „permalinkurile” de baza. Daca utilizatorii au linkuri la pagini ce nu pot fi gasite pagina ta va cobora in clasamentul motorului de cautare foarte mult. Pastreazati paginile in viata si numestele eficient pentru a putea fi gasite usor.
Unele platforme de site-uri cum ar fi WordPress folosesc structuri de linkuri standard care creeaza linkuri complicate pe baza de numere facand accesarea dificila pentru utilizatori, administratori si indexatori. Pentru a fi mai usor de folosit si accesat este recomandat sa folositi referinte la numele categoriei sau paginii accesate.
- Intotdeauna urmareste si informeazate asupra locului tau in clasament
Toate sfaturile incluse in acest articol sunt proiecte in desfasurare.Chiar daca esti de parere ca site-ul tau a ajuns suficient de sus in clasamentul Google nu inseamna ca va ramane acolo. Vegheaza atent asupra site-ului tau , si intotdeauna pune accent si prioritate pe producerea de continut nou, managementul site-ului si monitorizare SEO pentru ca asta poate face diferenta intre a urca in clasament si a disparea din el cu totul. Unelte online cum ar fi Cyfe ofera o imagine mai clara a traficului pe site-ul tau si a linkurilor externe, iar asta iti va permite sa iti depasesti concurenta.
Optimizarea pagini tale de web in indexul Google este ca vizitarea unei case de licitatie unde toti in afara de tine au o portavoce si un buget mare. Uni designeri petrec nenumarate ore devenind experti in acest domeniu pentru a livra serviciile lor unui public mai larg. Desigur ca o afacere bine organizata si pusa la punct va genera mult trafic organic dar de ce sa nu chemi unul dintre acei experti in acest domeniu (SEO) pentru a da afacerii tale acel atu de care are nevoie?